[ZAMKNIĘTE]  [PODANIE]iAinshine


Napisał(a): iAinshine


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


12 posts in this topic
iAinshine
Niezarejestrowany


 
15.08.2017, 00:17 -
#1
1. Kacper
2. 17 Lat
3. iAinshine
4.Gram od ponad roku
5.Na grę na serwerze minecraft mogę poświecić w tygodniu od 5 do 7 godzin w weekendy więcej 
6. Posiadam wszystkie wymienione wyżej programy : Facebook Team speak 3 i Skype 
7. /kick nick powod  | tempmute nick czas powód | do /jail nick czas powód nie jestem pewien czy posiada | CC | C Off | C ON

8. Jestem miły gram długo na serwerze minecraft jestem znany , dużo udzielam się na chacie biorę czynny udział w eventach graczy jestem starym graczem niedawno postawnowiłem wrócić i widzę , że mało adminów przywiązuje uwagę do chatu gracze klną obrażaja i reklamują inne serwery , myślę że mógłbym temu zapobiec.
9. Umiem dobrze budować , pomagać gracza mam dużo wolnego czasu który mogę spędzić na serwerze minecraft.
10. Tak mam w pełni sprawny mikrofon 
11. Posiadam minecraft non-premium crystal launcher 
12. Byłem właścicielem własnego serwera minecraft przez 8 miesięcy później byłem 2 razy moderatorem i raz adminem na serwerze minecraft.
13. Tak rok temu byłem pierw moderatorem na free build , ale ze względu na ilość adminów przeniosłem się na Cv . Niestety miałem mało czasu ze względów rodzinnych dlatego poprosiłem o usunięcie rangi na szczęście teraz mam go więcej i mogę w 100% oddać go serwerowi.
LapacDywan
Dżedaj
avatar usera

width=

Zarejestrowany

3
33 posts 0 threads Dołączył: Aug 2017
15.08.2017, 08:40 -
#2
Na tak ? (to obok to emotikona jakby nie działała)
iAinshine
Niezarejestrowany


 
15.08.2017, 08:59 -
#3
(15.08.2017, 07:54)IzoPolskaOFICJAL napisał(a): Hmm myśle ze na tak bo byłeś już w Adm Smile
I dobrze ze jesteś "znany" na serwerze minecraft Smile
Lecz ja cię nie widziałem [emoji12]