[ZAMKNIĘTE]  [PODANIE] Luadi54


Napisał(a): Luadi54


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


4 posts in this topic
Luadi54
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
8 posts 5 threads Dołączył: Mar 2019
10.04.2019, 13:26 -
#1
Luadi54 --- Podanie na budowniczego


Imię: Adrian --- Wiek: 14 --- Nick w grze: Luadi54 --- Od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft: serwer znam już od dawna, ale czynnie i aktywnie gram od kilku miesięcy (ok. 3-4) --- Serwer i numer działki: Creative, -24;12 i -23;12 (dwie działki) --- Programy: Fb, Ts, Skype, Discord, GG, Messenger --- Komendy: tutaj mógłbym się bardzo rozpisać... przede wszystkim - bardzo dobra znajomość worldedita, od podstawowych komend //pos1, //pos2, //set, //copy, //paste po komendy typu //br, //smooth, //sphere, //tree, //cylinder, a także //flip, //rotate, //mirror //replace, //walls. Znam oczywiście również więcej komend, jednak wolałem skupić się na tych najważniejszych, które sam używam przy budowaniu. --- Dlaczego ja?: Zacznijmy z czymś prostym - uwielbiam budować w minecrafcie i sprawia mi to wielką przyjemność! Uważam, że jestem kreatywny - co chwila wpadają mi do głowy nowe pomysły, a będąc budowniczym mógłbym realizować je szybciej, lepiej a także moje budowle byłyby większe. Warto również wspomnieć, że jestem chętny, by budować rzeczy bezpośrednio dla serwera minecraft. --- Coś o mnie: Jak będzie można zobaczyć po moich działkach - jestem wielkim fanem historii a także lubię odwzorowywać wydarzenia historyczne na naszym kwadratowym świecie. Oprócz minecrafta interesują mnie strzelanki, a kiedy nie siedzę na komputerze chodzę na treningi karate. --- Czy masz sprawny mikrofon?: Tak --- Jaki minecraft?: Premka --- Czy byłeś kiedyś w administracji na innym serwerze minecraft?: Nie --- Czy byłeś już w administracji na serwerze minecraft Lecraft?: Nie



Na koniec dodam, że nie chciałem, aby moje podanie było jak najdłuższe, a zawierało jak najważniejsze informacje.