LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft

Pełna wersja: PVP 1.8
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Dobry wieczór. Miło by było zobaczyć zamiast pvp z wersji 1.9 (uderzenie, czekanie i ponowne uderzenie) pvp z wersji 1.8 (uderzenie bez czekania). Pewnie minimalnie kilka osób się zaciekawi dlaczego pvp z tej wersji proponuje, odpowiedź jest prosta, pvp z wersji 1.8 jest ciekawsza oraz bardziej zależy wygrana walka w grze od umiejętności, a nie od tego czy ktoś poczekał te kilka sekund. Najmilej by było to zobaczyć na minigrach i freebuildzie.
Ja jestem za. Zdobywałam raczej wiedzę i umiejętności z Pvp 1.8 i moim zdaniem jest lepsze od 1.9.
Również jestem za. Według mnie pvp 1.8 jest bardziej ciekawsze i raczej większość graczy lubi spamic myszką niż czekając na ponowne uderzenie.
Pozdrawiam
Jestem na nie, ponieważ pomimo plusów takiej zmiany ma też ona kilka minusów. Owszem, ja też uczyłem się PvP na 1.8 i niżej, ale na tych wersjach odstęp między ciosami jest o wiele mniejszy i wynik walki zależy od tego jak szybko ktoś uderza w myszkę. Na 1.9 jeśli nie trafisz ciosu jesteś w plecy z zadanymi obrażeniami i twoja następna szansa na rekompensatę to poczekanie na kolejny cios. Według mnie to jest bardziej skillowa walka. Mówisz, że gdy klika się myszką bez ograniczeń to walka zależy bardziej od umiejętności. Ale umiejętności czego? Napastowania myszki? Jeśli wprowadzony zostanie tryb "karabinu maszynowego" to jestem pewien, że znajdzie się grupka jak ja to nazywam "grzeszników", którzy dla lepszych wyników powrzucają do gry miliardy różnych makro, autoclickerów, namierzaczy itp. Może ktoś ma odmienne zdanie i przekona mnie do tego, ale jak na razie mój głos tak jak wcześniej wspomniałem jest na nie.
(18.04.2018, 10:19)Kamilatus napisał(a): [ -> ]Jestem zdecydowanie na nie.
Dlaczego?
1. Na PVP 1.8 makro bardzo pomaga. Czesto widze graczy ktorzy uzywaja makro, a na PVP 1.9 nie mozna klikac 10 razy na sekunde.
2. Trzeba przyjwyczajać graczy do PVP 1.9. Przeciez Mojang po cos dal te odstepy czasowe.
3. Na 1.9 walki sa spokojniejsze i bardziej przyjemne.

Spokojniejsze może i są, lecz nie są przyjemniejsze oraz są mniej ciekawe.

(17.04.2018, 22:31)Filwik napisał(a): [ -> ]Jestem na nie, ponieważ pomimo plusów takiej zmiany ma też ona kilka minusów. Owszem, ja też uczyłem się PvP na 1.8 i niżej, ale na tych wersjach odstęp między ciosami jest o wiele mniejszy i wynik walki zależy od tego jak szybko ktoś uderza w myszkę. Na 1.9 jeśli nie trafisz ciosu jesteś w plecy z zadanymi obrażeniami i twoja następna szansa na rekompensatę to poczekanie na kolejny cios. Według mnie to jest bardziej skillowa walka. Mówisz, że gdy klika się myszką bez ograniczeń to walka zależy bardziej od umiejętności. Ale umiejętności czego? Napastowania myszki? Jeśli wprowadzony zostanie tryb "karabinu maszynowego" to jestem pewien, że znajdzie się grupka jak ja to nazywam "grzeszników", którzy dla lepszych wyników powrzucają do gry miliardy różnych makro, autoclickerów, namierzaczy itp. Może ktoś ma odmienne zdanie i przekona mnie do tego, ale jak na razie mój głos tak jak wcześniej wspomniałem jest na nie.
Umiejętności większego uniku ciosów. Te "namierzacze" jak powiedziałeś to nie jest wspomagacz, tylko cheat (tzw. fightbot), czyli za takie coś się powinno banować, a to da się łatwo wykryć.
Kamilataus nie odpuszczę, nie należę do tych osób którym się powie "odpuść sobie" i sobie odpuszczam. Skoro uważasz że się bić nie potrafią i tylko spamią to na pvp 1.9 też będą tylko klikać i ruszać myszką, więc to że nie potrafią się bić to nic nie zmienia bo skoro na 1.8 nie potrafią się bić to na 1.9 jeszcze bardziej.
Na nie, myślę że minecraft takie coś dodał z zamiarem żeby się lepiej grało.
Sancori, ty sie nie znasz, myslalam ze bedziesz na tak >Sad
Na Nie, myślę, że tak jak jest teraz, jest dobrze.
Jestem na  NIE
Stron: 1 2 3 4