07.10.2018, 11:05
30.10.2018, 16:30
Brak wzoru. Pozatym prosze napisac jakiemukolwiek administratorowi oco chodzi i wpisac tam kod platnosciowy. Pamietaj ze wszystko mozna sprawdzic.
Czekaj aż administracja rozwiąże twój problem.
Dziękuje za przeczytanie wypowiedzi.
Czekaj aż administracja rozwiąże twój problem.
Dziękuje za przeczytanie wypowiedzi.
01.11.2018, 11:47
Brak konkretnych danych:
1. Twój nick:
2. Rodzaj płatności [SMS/Przelew]:
3. Przedmiot zakupu:
4. Kod zwrotny:
Najlepiej wyślij mi to w wiadomości prywatnej, okaże się jeszcze ze kod działa i ktoś inny go wpisze.
1. Twój nick:
2. Rodzaj płatności [SMS/Przelew]:
3. Przedmiot zakupu:
4. Kod zwrotny:
Najlepiej wyślij mi to w wiadomości prywatnej, okaże się jeszcze ze kod działa i ktoś inny go wpisze.
14.11.2018, 07:48
Brak informacji zwrotnej.
//zamykam
//zamykam