LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft
[ZAMKNIĘTY] [PODANIE] Nakimeq - Wersja do druku

+- LeCraft.PL - Forum Minecraft, Serwery minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft)
+-- Dział: Nasze Serwery Minecraft (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Dział: Budowniczy (https://www.lecraft.pl/Serwery-Minecraft/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Wątek: [ZAMKNIĘTY] [PODANIE] Nakimeq (/showthread.php?tid=5901)

Strony: 1 2


[PODANIE] Nakimeq - Nakimeq_ - 02.05.2018

1. Mam na imię Bartłomiej  ):
==
2. Mam niewiele ponad 13 lat.
==
3. Gram pod nickiem Nakimeq.
==
4. Ne serwer wchodzę i gram od 3-4 lat.
==
5. Serwer creative: /p h Nakimeq oraz /p h Nakimeq 2 Ps. Na mojej 3 działce jest dinozaur, jego też można brać pod uwagę.
==
6. Tak, posiadam: FB, TS, SKYPE
==
7. Komendy, które mogą mi się przydać:
 
-//wand - otrzymujemy narzędzie, którym będziemy się potem posługiwać

-//set - dzięki tej komendzie zaznaczony teren wypełni się danym blokiem
-//walls - ta komenda sprawi, że na zaznaczonym terenie pojawią się ściany z wybranego wcześniej bloku
-//move - przesuwa teren o daną ilość bloków
-//replace - zmienia blok na inny
-//br sphere - tworzy kulę z danego bloku o wybranej wielkości
-//br smooth - wyrównuje krawędzie
-//line - tworzy line na zaznaczonym terenie z danego bloku i wybranej wielkości
-//up - tworzy pod nami platformę
-//copy - kopiuje zaznaczony obszar
-//paste - wkleja to, co wcześniej zaznaczyliśmy
-//undo - cofa wykonaną czynność
-//hcyl - tworzy obramowanie cylindra
==
8. Chciałbym doskonalić i ''szlifować'' swoje umiejętności właśnie w tej ekipie. Podzieliłbym się moimi umiejętnościami oraz zaczerpnąłbym rad od innych. Mam duży potencjał i wyobraźnię, a obie te cechy mogę wykorzystać do tworzenia nowych, lepszych budowli. Dziennie mogę spokojnie poświęcić 2 godzinki na budowanie. Umiem dobrze wykonać polecenie/a, które otrzymałem. Staram się we wszystkim znaleźć jakieś pozytywy.
==