Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: [podanie oskixd]
Post: RE: [podanie oskixd]

Działka nie zachwyca... Podanie nie gra aż tak ważnej roli. Neutralnie, powodzenia :)
kocyk22 Budowniczy 6 910 25.11.2018, 14:00
    Wątek: Nie zdjęta ranga
Post: Nie zdjęta ranga

Hej Akurat wszedłem na forum i od razu zobaczyłem że posiadam rangę budowniczego a zrezygnowałem z tego stanowiska z powodu braku czasu, proszę o zdjęcie rangi Pozdrawiam  Kocyk
kocyk22 Pytania i Problemy 3 24 23.07.2018, 22:55
    Wątek: [PODANIE] KameleonPL
Post: RE: [PODANIE] KameleonPL

Moim zdaniem za dużo "nasrane" tych detali ale i tak ładnie. Na tak ;)
kocyk22 Budowniczy 7 1.144 10.07.2018, 21:10
    Wątek: Vureks
Post: RE: Vureks

Podanie nawet ok ale to tylko 10% ;( Budowle słabe. Na NIE
kocyk22 Budowniczy 12 1.553 10.07.2018, 21:07
    Wątek: mikuseczek
Post: RE: mikuseczek

Mocne 9 ode mnie;)
kocyk22 Przyjęte 12 1.671 01.06.2018, 20:17
    Wątek: mietek
Post: RE: mietek

23 lata i takie głupstwo o.O na NIE
kocyk22 Rekrutacja 9 1.539 20.04.2018, 18:44
    Wątek: dokonalem zakupu i go nie otrzymalem
Post: RE: dokonalem zakupu i go nie otrzymalem

Czy ty głupi? Nie dostaniesz mvip za free a tego co kupiles to musisz pokazac dowody transakcji oraz zastosuj sie do wzory
kocyk22 Sklep SMS 3 883 18.04.2018, 14:03
    Wątek: skarga na moderatora
Post: RE: skarga na moderatora

Czepiacie się za bardzo. Wyluzujcie
kocyk22 Zgłoszenia 7 96 16.04.2018, 19:41
    Wątek: Podanie
Post: RE: Podanie

Bez komentarza xD
kocyk22 Rekrutacja 11 2.015 11.04.2018, 17:59
    Wątek: chce budować na waszym serverze.
Post: RE: chce budować na waszym serverze.

Yyy, nie
kocyk22 Budowniczy 7 1.419 09.04.2018, 14:06
    Wątek: [ Podanie ] Sancori
Post: RE: [ Podanie ] Sancori

Działki nie są złe, ale nie najlepsze. Podanie spoko, mi tam się podoba. Jestem na neutral+
kocyk22 Budowniczy 11 2.495 08.04.2018, 19:04
    Wątek: Hantal
Post: RE: Hantal

O tak, 100%tak
kocyk22 Rekrutacja 13 2.911 02.04.2018, 21:25
    Wątek: [PODANIE]Akatsuki_Zetesu
Post: RE: [PODANIE]Akatsuki_Zetesu

Działka nie powala, jest niedokończona. Jestem na neutral z plusem. Podanie spoko itp. Nie widziałem Cię w CraftCast, ale może to moje niedopatrzenie. Powodzenia ;)\
kocyk22 Budowniczy 5 1.202 31.03.2018, 19:36
    Wątek: [PODANIE] Jeff
Post: RE: [PODANIE] Jeff

Ogólnie działka nie jest zła. Jest trochę pusta. Patrzyłem również na inne twoje działki, lecz nie znalazłem nic co by powalało. Twoje zachowanie na chacie tez nie jest najlepsze. Na razie jestem na N...
kocyk22 Budowniczy 7 1.294 24.03.2018, 18:32
    Wątek: NUTLESV
Post: RE: NUTLESV

Juz dostal banicje.
kocyk22 Zgłoszenia 3 196 20.03.2018, 11:04
    Wątek: Alternatywny
Post: RE: Alternatywny

Trochę krótko grasz na serwerze minecraft...
kocyk22 Przyjęte 7 1.371 18.03.2018, 21:37
    Wątek: Rudoslaw02
Post: RE: Rudoslaw02

Jestem na tak. Super podanie, rozpisane i estetyka tez w porządku. xD
kocyk22 Odrzucone 2 736 18.03.2018, 17:06
    Wątek: Podanie na KidModa
Post: RE: Podanie na KitModa

Poprawię swoją wypowiedź, teraz zauważyłem że masz na imię Piotr i piszesz "chciałabym" i "pisałam". Ewidentnie jest to skopiowane #glupota Jestem na duze NIE
kocyk22 Odrzucone 17 3.591 18.03.2018, 09:41
    Wątek: Podanie na KidModa
Post: RE: Podanie na KitModa

*kidmoda Ogólnie to neutral, bo widywałem lepsze
kocyk22 Odrzucone 17 3.591 16.03.2018, 19:31
    Wątek: WYWIAD z Redo PL
Post: RE: WYWIAD z Redo PL

yyy nie wnikam XD
kocyk22 Pogaduszki dotyczące minecrafta 4 882 14.03.2018, 22:40