[ODRZUCONE] RS7_TFSI


Napisał(a): ciacho007


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


2 posts in this topic
ciacho007
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
4 posts 3 threads Dołączył: Jul 2017
16.03.2020, 12:12 -
#1
1. Imię: Łukasz

2. Wiek: 15 lat

3. Nick w grze: RS7_TFSI (Kiedyś ciacho007)

4. Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft minecraft Lecraft: Na serwerze minecraft minecraft LeCraft gram już od dobrych 4-5 lat ,natomiast na trybie gildie od drugiej edycji (Czasów królestw).

5. Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer: Zależy od moich zainteresowań lecz przewiduję ,że około 3-4 godzin dziennie ( w weekendy 4-5)

6. Czy posiadasz powyżej wymienione programy? Jakie?: Oczywiście posiadam ts'a, facebook'a, skype.

7. Komendy przydatne w roli Helper: Najprzydatniejsze według mnie komendy pomocnika to: 
/kick - Wyrzuca gracza z określonym powodem.
/mute - Wycisza gracza na wyznaczony czas np. 5 minut.
/seeip - Pokazuje ip, sprawdza ile kont zostało założonych na podane ip.
/adminchat - Czat dla administracji.
/check - Wzywa gracza do sprawdzania ,czy nie posiada niedozwolonych programów.
/Bumc clear/on/off - Czyści, włącza i wyłącza czat serwera minecraft minecraft.
(Z tego co wiem ,pomocnik na tej serwerowni nie posiada permisji do /fly, /tp itp. ,więc ich nie wypisywałem)

8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko: Ponieważ jestem miłą osobą, ale jeżeli trzeba stanowczą , umiem się podporządkować pod wyższe rangi ,zawsze chciałem czynić jakąś rolę na serwerze minecraft. Zapewne mógłbym w jakimś stopniu zapobiec czitowaniu i przyczynić się do lepszej atmosfery na gildiach.

9. Coś o sobie: Mam na imię Łukasz mam 15 lat i pochodzę z województwa Lubelskiego. Uwielbiam spędzać czas w gronie znajomych, często jeżdżę na rowerze i aktywnie spędzam czas. Lubię grać w różne gry komputerowe ,interesuję się elektroniką. Jestem osobą sympatyczną i koleżeńską, trudno mnie wyprowadzić z równowagi.