[ODRZUCONE] [PODANIE] _Bridges


Napisał(a): _Bridges


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


7 posts in this topic
_Bridges
Building makes me happy <3
avatar usera

width=

Zarejestrowany

2
12 posts 1 threads Dołączył: Jun 2020
06.07.2020, 19:14 -
#1
1. Imię :
➦ Na imię mi Tobiasz. 
2. Wiek :
➦ W moim życiu cenię sobie prywatność, dlatego nie podam swojego wieku w tym wniosku, wysłałem opiekunowi budowniczych moją legitymację. Liczę na zrozumienie Smile 
3. Nick w grze :
➦ Mój nick w grze to _Bridges. 
4. Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft minecraft Lecraft :
➦ Ogólnie rzecz biorąc na serwerze minecraft minecraft gram od kilku lat,
nie chcę skłamać. Grałem na różnych nickach. Wydaje mi się, że 
przygodę z lecraftem rozpocząłem w latach 2016-2017. 
5. Serwer oraz numer działki z budowlą :
➦ Serwer - Creative
Numer działki - 65;61 - Przedstawia ona głównie wakacyjny krajobraz, w którym chciałbym się znaleźć (nie ma tam budynków). 
Posiadam również działkę numer 2, aczkolwiek nie znajduje się na niej zbyt wiele, planuje jednak zaprojektować tam kilka domków.
6. Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie? :
➦ Programy, które posiadam:
Facebook✔
Discord 
Dodatkowo:
Skype 
TeamSpeak3 
7. Komendy przydatne w roli budowniczego :
☛ //wand - przywołuje magiczną różdżkę do naszej łapki, 
☛ //set <id> - zmieniamy zaznaczony teren na wybrany blok/i,
☛ //cut - wycina zaznaczony teren, 
☛ //br height - komenda, która umożliwi mi tworzenie ciekawych gór, 
☛ //br smooth - umożliwia wygładzanie terenu, 
☛ //hsphere <id> <rozmiar> - tworzy kulę pustą w środku, 
☛ //wals <id> - tworzy ścianę wokół zaznaczenia, 
☛ //copy - kopiuje,
☛ //paste - wkleja,
☛ //br cylinder <id> <rozmiar> - uruchamia nam pędzel.
8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko :
[b]Dlaczego mnie? - Jestem osobą kreatywną, oraz moim zdaniem mam zapał do budowania. [/b]