[ODRZUCONE] kot05


Napisał(a): Anna Sroka


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


4 posts in this topic
Anna Sroka
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
3 posts 2 threads Dołączył: Jul 2020
06.07.2020, 13:24 -
#1
#1

1. Imię: Anna

2. Wiek: 15 lat

3. Nick w grze: kot05
4. Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft minecraft minecraft Lecraft: Na serwerze minecraft gram od kilku miesięcy

5. Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer: Na serwerze minecraft mogę przebywać około 7 godzin dziennie. Oczywiście ten czas może się wydłużyć lub skrócić o godzinę, jeśli coś nagle mi wyskoczy

6. Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie?: Posiadam wszystkie powyżej wymienione programy.

7. Komendy przydatne w roli ChatMod:
/cmi kick <nick> <powod> → Wyrzuca gracza z trybu
/unwarn <nick> → Usuwa ostrzeżenie gracza

/warn <nick> <powod> → Ostrzega gracza
/tempmute <nick> <czas> <powod> → Wycisza gracza (na jakiś czas)
/kick <nick> <powod> → Wyrzuca gracza z serwera minecraft minecraft
/cc →  Czyści chat
/c on → Włącza chat
- /c off → Wyłącza chat

8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko: Jestem otwarta na nowe znajomości, dobrze dogaduję się z innymi ludźmi i łatwo nawiązuje z nimi kontakty. Chciałabym pomóc wam w rozwiązywaniu konfliktów na tym serwerze minecraft. Posiadam też dużą ilość czasu (według mnie) którą z chęcią poświęcę na pilnowanie serwera minecraft. Mam ogromną nadzieję, że te argumenty was zachęcą do wybrnia mnie na to stanowisko.

9. Coś o sobie: Mam na imię Ania , mam 15 lat, jestem z województwa Małopolskiego a dokładnie z Krakowa. Interesuje się zwierzętami oraz muzyką. Chodzę do szkoły o profilu biologiczno- chemicznym. na codzień gram w mc oraz olubię oglądać Netflixa.Lubię też spotykać sięze znajomymi i wychodzić z nimi na miasto. jestem osobą komunikatywną, szybko nawiązuje przyjażnię z innymi. Myślę że tyle wystarczy, abym dostała się na tę pozycję.

10. Czy masz sprawny mikrofon (TAK / NIE)? TAK