[ODRZUCONE] majunia_


Napisał(a): majunia_


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


1 posts in this topic
majunia_
nie wiem co tu dać.
avatar usera

width=

Zarejestrowany

2
7 posts 3 threads Dołączył: Jul 2020
13.07.2020, 01:31 -
#1
1. Imię :
Maja.


2. Wiek :
13 lat.


3. Dokładny nick w grze :
majunia_


4. Przybliżona data rozpoczęcia gry na serwerze minecraft minecraft Lecraft.pl :
Gram od ok 2 lat, prawie 3.


5. Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer :
8h+


6. Czy  byłeś kiedykolwiek karany na serwerze minecraft minecraft, discordzie, forum? Jeśli tak to za co? :

Byłam na minecrafcie, za to że kiedyś floodowałam, ostro chat, ze względu na to że się zmieniłam, nie robię już nic co mogło by utrudniać innym grę.


7. Jakie uprawnienia i obowiązki posiada Chatmod? :
Komendy które powinien znać chatmod są następujące:


/cc - czyści cały chat.
/c off - wyłacza chat.
/c on - włącza chat.
/sprawdz [nick] - sprawdza gracza czy nie ma cheatów.
/tempmute [nick] [czas] [powod] - wycisza gracza na określony czas.
/kick [nick] [czas] [powod] - wyrzuca gracza z serwera minecraft na określony czas.
/warn [nick] [czas] [powod] - dany gracz dostaje ostrzeżenie.
/cmi [nick] [czas] [powod] - wyrzuca gracza z trybu.

============================================================================================================================
8.Czy posiadasz powyżej wymienione programy? Jakie? : posiadam wszystkie Wink

9. Dlaczego chciałbyś/chciałabyś zostać Chatmodem :
Chciałabym zostać chatmodem,iż gdy pilnuje chatu uważnie,jestem pogodną dziewczyną ,lubię pomagać innym, zawsze doradzę komuś.


10. Opisz tutaj siebie :