[PRZYJĘTE] _DandysSaczy


Napisał(a): Dandys_Saczy


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


8 posts in this topic
Dandys_Saczy
WOW!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

11
619 posts 7 threads Dołączył: Apr 2018
22.07.2020, 23:09 -
#1
Imię

 Na imię mi Szymon. 

Wiek

Aktualnie mam 18 lat. 

Dokładny nick w grze

_DandysSaczy.

Przybliżona data rozpoczęcia gry

Na serwerze minecraft gram od 2018 roku. (wcześniej mój nick był nieco inny, aczkolwiek ta zmiana jest mało zauważalna). 

Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer

Wydaje mi się, że na serwer mogę poświęcić w dni robocze od 3 do 4 godzin, a w dni wolne od 5 godzin+.


Czy byłeś kiedykolwiek karany na serwerze minecraft minecraft, discordzie, forum

Na serwerze minecraft minecraft nie byłem karany nigdy oprócz niesłusznych warnów od konsoli. Na forum oraz discordzie również nie otrzymałem żadnej kary.

Jakie obowiązki i uprawnienia posiada ranga chatmod

Obowiązki, które ma ranga chatmod to między innymi pilnowanie chatu swojego trybu, lecz nie tylko. Do innych obowiązków należy również pomoc graczom, rozwiązywanie konfliktów, odpowiadanie na różnorakie pytania, którymi codziennie gracze zasypują administrację. 
Jeżeli chodzi o uprawnienia, to chatmoderator ma możliwość do: 

Czyszczenia chatu: /cc. 
Wyłączania/włączania chatu: /c off,on
Ostrzegania graczy: /warn.
Wyciszania graczy: /tempmute.
Wyrzucania graczy z trybu: /cmi kick. 


8. Dlaczego chciałbyś zostać Chatmodem :