[ODRZUCONE] Grzes0612


Napisał(a): Grzes0612


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


2 posts in this topic
Grzes0612
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
2 posts 2 threads Dołączył: Aug 2020
04.09.2020, 15:16 -
#1
1. Imię:
Grzegorz
2. Wiek:
14 lat.
3. Nick w grze:
Grzes0612.
4. Od kiedy grasz na serwerze minecraft minecraft LeCraft.pl
Gram od około 2 miesięcy.
5. Czas dzienny jaki możesz przeznaczyć na serwer:
Mogę spędzić od 2 do 6 godzin.
6. Czy posiadasz Facebooka i Discorda?
Tak, posiadam.
7. Czy byłeś/aś karany/a na serwerze minecraft minecraft/forum/discord? Jak tak to za co?
Nie zdarzyło mi się.
8. Wymień komendy przydatne w roli ChatModa i napisz ich zastosowanie.
/cc - czyści chat, /c on - włącza chat
/c off - wyłącza chat, /kick (nick) (powód) - wyrzuca gracza z serwera minecraft minecraft, /warn (nick) (powód) - nakłada ostrzeżenie na gracza, /tempmute (nick) (czas) (powód) - wycisza gracza na określony czas.

9. Czy posiadasz sprawny mikrofon? (TAK/NIE)
Tak.
10. Wypisz obowiązki ChatModa:
Obowiązkiem chatmoda jest przede wszystkim upominanie graczy w przypadku złamania regulaminu, czyli m.in. Obrażania innych graczy, wyzywanie się, przeklinania. Pomaganie innym graczy w przypadku jakiegoś problemu i odpowiadanie im na pytania związane z serwerem.
11. Dlaczego chciałbyś/abyś zostać ChatModem?
Chciałbym zostać Chatmodem dlatego, że jestem aktywny na serwerze minecraft. lubię pomagać innym, lubię, gdy jest przestrzegany regulamin oraz gdy panuje na serwerze minecraft miła atmosfera.
12. Napisz coś o sobie:
Jestem Grzegorz i mam 14 lat. Mieszkam w niewielkim mieście w województwie Wielkopolskim. Od zawsze lubię grać w gry i spędzam nad nimi większość wolnego czasu. W wolnym czasie lubię również jeździć na rowerze, pływać i spędzać czas ze znajomymi. W Minecrafta gram ponad 6 lat i nie zamierzam przestawać. Moją pasją są głównie pociągi, lubię nimi podróżować, ale też lubię je oglądać na żywo,