[PRZYJĘTE] SalemusJunior


Napisał(a): SalemusJunior


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


1 posts in this topic
SalemusJunior
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
1 posts 1 threads Dołączył: Oct 2020
14.10.2020, 22:50 -
#1
1. Imię: Adam
-
2. Wiek: 24
-
3. Dokładny nick w grze: SalemusJunior
-
4. Ile godzin dziennie jesteś w stanie poświęcić na serwer? 5h
-
5. W jakich godzinach najczęściej jesteś aktywny? róznie. najczesciej około południowych
-
6. Co należy do obowiązków ChatModa? pilnowanie chatu, szukanie potencjalnych cheaterów, pomaganie w organizacji eventów, pomaganie graczom, rozwiązywanie problemów, 
-
7. Dlaczego chcesz zostać ChatModem(minimalnie 3 zdania)
-Ponieważ dużo gram w minecraft a od kilku lat na serwerach, zawsze lubiłem pomagać.
Na popszednich serwerach jako kidmod, mod dużo pomagałem graczom na chcacie jak i adminom na eventach i nie tylko.
Na poprzednim serwerze minecraft sami gracze mówili że "sprawiedliwie" rozwiązywałem spory, konflikty itp. a co za tym idzie  dawałem odpowiednie kary, tak samo z ustalaniem czasu (/tempban, /tempmut)
 Na początkach mojej przygody z serwerami tez dużo mi pomagali ze wszystkim, wiec tez pomagam jak tylko mogę.
Jeśli chodzi o pomaganie potrafię wykrzesać w sobie nawet duże pokłady cierpliwości zdarzały, mnie sie sytuacje kiedy pomagałem graczom kompletnie nieogarniającym danego serwera minecraft lub po prostu z osobami próbującymi wymigać się od kary od bana.
Do problemów graczy podchodzę na zasadzie jak to Ja bym siedział po drugiej stronie Wink
8. Opisz siebie, charakter, usposobienie i podejście do ludzi (minimalnie 6 zdań)
-Zawsze lubiłem pomagać 
Łatwo nawiązuje kontakty
Pomocny, w szczególności zawsze lubiłem pomagać i instruować nowych graczy
Jestem uczciwy, można mi zaufać.
9. Dlaczego akurat Ciebie powinniśmy wybrać do roli ChatModa?  (minimalnie 2 zdania)
-Często gram na serwerze minecraft
10. Czy masz sprawny mikrofon? (TAK/NIE)
- Tak