Pytajnik_


Napisał(a): Pytajnik_


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


11 posts in this topic
Pytajnik_
Niezły gość!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

5
50 posts 1 threads Dołączył: Dec 2017
04.12.2017, 00:42 -
#1
1.Mam na imie Michel.

2.Mam skończone 14 lat (tak wiem ze trzeba miec 16lat ale wiek nie ma znaczenia o ile ktoś jest ogarnięty a kidmoda przecież zawsze można zabrać jak by cos było ze mną nie tak)

3.Mój nick na lecrafcie to Pytajnik_ 

4.Na lecrafcie gram od 2013 roku , na pierwszej edycji na jakiej grałem nie było nawet lobby , była zimowa mapa z pociągiem i pitruk był headadminem pamiętam jak kilka edycji temu manfred mial kidmoda xD moje stare nicki : michel200309 , Skeleton09 , _xSNx_ , swojego czasu ja i mój kumpel Swager byliśmy legendami pvp na lecrafcie.

5.Już teraz nie będac w administracji siedze na serwerze minecraft 8-10 godzin na dzień Smile

6.Można się ze mną skontaktować poprzez Skype, TS3, Discord, Facebook i Whats app.

7.Komendy ktore najbardziej by sie przydaly to :
/kick <player> <reason> (czyli jakby to przetłumaczyć na polski "/wykop <gracz> <powód>")
/mute <player> <time> (/wycisz <gracz> <czas>) wyciszać tylko wtedy gdy ktoś napisze cos nieodpowiedniego albo będzie spamić
/cc (cc=clear chat czyli wyczysc czat) /cc najbardzej przydaje sie jak ktos napisze cos nieodpowiedniego żeby młodsze osoby tego nie czytały
/c off (czyli "/czat wyłacz") i /c on (czyli "/czat włacz") najlepiej wyłączać czat wszyscy spamią , albo jak jest jakiś event  
/time set <value> (czyli "/ustaw czas <wartość>") , zmienia czas
/weather <clear;rain;thunder> [duration in seconds] (/pogoda <wyczyść;deszcz;burza> [czas trwania w sekundach])
clear
wyłącza deszcz/burze , rain włącza deszcz , thunder włącza burze
I ostatnia komenda /socialspy (dokładnie nie wiem co znaczy social ale wiem ze spy to szpieg) pozwala podgładac prywatne wiadomości (msg)