[ZAMKNIĘTE]  Kici33


Napisał(a): KiciYT


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


1 posts in this topic
KiciYT
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
7 posts 3 threads Dołączył: Feb 2018
25.03.2018, 00:04 -
#1
Imię: Łukasz
Wiek: 20
Nick w grze: Kici33
Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft:  na serwerze minecraft Lecraft'cie gram od ponad 7 miesięcy. (nie mam dostępu do /seen więc podaje datę od wrzucenia 1 odc. na youtube żeby nikogo nie okłamać).
Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer: Jestem wstanie poświęcić +/- 4-6 h dziennie na skyblocka.
Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie?: Posiadam wszystkie wymienione powyżej programy. Oprócz tych dużo korzystam z discorda.
Komendy przydatne w roli młodszego moderatora:
/kick - wyrzucanie gracza z serwera minecraft.
/tempban - tymczasowe banowanie gracza.
/ban -  permanentne zbanowanie gracza. 
/jail <gracz> <czas> <powód> - umieszczanie gracza w więzieniu.
/banip <gracz/adres ip> <powód> - permanentne zbanowania gracza oraz jego adresu ip. (np. za próbę włamania)
/mute <gracz> <powód> - permanentne wyciszenie gracza.
/tempmute <gracz> <czas> <powód> - tymczasowe wyciszanie gracza np. za obrażanie.
/unmute <gracz> - odciszenie gracza
/socialspy - podglądanie prywatnych wiadomości graczy.
/fly - latanie.
/god - nieśmiertelność.
/v / vanish - niewidzialność.
/ac (/adminchat etc.) <jeżeli jest> - chat dla administracji.
/warn - upominanie gracza. osiągniecie 3-5 upomnień skutkuje karą (banem lub rzeczą ustawioną w configu).
/cc / chat clear - czyszczenie chatu.
/chat on/off - włączanie/wyłączanie chatu.
//wand - używanie pluginu "WorldEdit".

Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko:
Według mnie jestem dobrym kandydatem na to stanowisko, ponieważ jestem osobą która chciałaby pomóc w rozwoju LeCrafta. Lubię pomagać graczom w minecraftcie jak i na teamspeaku. Mam także duże doświadczenie z samym minecraftem (1 serwer mc zakupiłem w 2012 r.).
Coś o sobie: