[PRZYJĘTE] [PODANIE]_BunnyQueenie_


Napisał(a): _BunnyQueenie_


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


6 posts in this topic
_BunnyQueenie_
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
2 posts 1 threads Dołączył: Mar 2018
09.04.2018, 19:25 -
#1
1.Imię Daria

2.Wiek 14 lat
3.Nick w grze: _BunnyQueenie_
4.Czas od kiedy grasz na serwerze minecraft Lecraft. na tym serwerze minecraft gram od pół roku roku z 2 miesięczną przerwą(grałam też na innym koncie)
5.Czas dzienny jaki możesz poświęcić na serwer: w tygodniu ok. 1-3h a w weekendy 4-6h
6.Czy posiadasz powyżej wymienione programy?Jakie? Facebook, Ts3, Skype
7.Komendy przydatne w roli młodszego moderatora:
/cc- czyści chat
/cc on - włącza chat
/cc off - wyłącza chat
/tempmute <nick> <czas> <powód>
/tp nick - tepasz się do gracza
/invsee - otwierasz eq gracza
/kick - wyrzucasz gracza z serwera minecraft
/kil - zabijasz gracza
/v - wlącza lub wyłącza widzialność na tab
/socialspy - wlącza rozmowy między graczami lub wyłącza
/give nick id ilość - daje przedmiot
/bc - ogłoszenie
/give nick id ilość
/mute nick lub /unmute nick - wycisza gracza lub je usuwa
znam też jak zmienić tekst na kolorowo &(numerek lub liczba)

8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisko:
- Jak bym mogła to bym rozwijała ten serwer jak tylko mogę jakieś pomysły
podsuwała czy coś
-bardzo lubię pomagać
- daję rozsondną karę za przestrogę
- sympatyczna
-dobrze dogaduje się z innymi graczami
-znam te powyżej wymienione komendy na rolę młodszego moderatora.
9.Coś o sobie: Lubię tańczyć to moja główna pasja. Tańczę już od ok. 7 lat (od 1 klasy)
moją 2 pasją jest fryzjerstwo gdzie w wolnym czasie próbuje nowe fryzury. Bardzo lubię
ćwiczyć na w-f najbardziej lubię piłkę nożną i ręczną oraz siatkówkę. Lubię bardzo dekorować
podwórko na działkach.
10.Czy masz sprawny mikrofon ? Tak
11.Jaki minecraft posiadasz ? Non premium, SKlauncher 2.8 , Shiginima Launcher SE v3.100