[ODRZUCONE] Na Kid Moderatorke


Napisał(a): xEasyMilky


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


4 posts in this topic
xEasyMilky
Mało rozmowny
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
14 posts 7 threads Dołączył: Jun 2018
29.06.2018, 22:23 -
#1
5 posts in this topic

Mam na imię Angelika.

Mam 14 lat.

na serwerze minecraft Lecraft Gram Od Dwóch Lat Ostatnio Miałam Dłuższą Półtorej Roku (Ze Względu Że Mój Tata Wziął Laptopa Do Norwegii). 

Biorąc pod uwagę wakacje na serwerze minecraft mogę spędzać średnio nawet 4-7h dziennie. W Niektóre Dni Nawet 12 H

Posiadam: Skype i Facebook. Ts3 mogę założyć

Myślę że komendy które najbardziej przydadzą się Kid Moderatorowi to:
Czyszczenie chatu - /cc, /chat clear, /chat c (zależnie od pluginu).
Wyłączanie chatu - /chat off, /c off
Włączanie chatu - /chat on, /c on
Wyciszenie gracza - /mute
Czasowe wyciszenie gracza - /tempmute
Wyrzucenie gracza z serwera minecraft - /kick
Widocznośc prywatnych wiadomości graczy - /socialspy
Teleportowanie do gracza - /tp 
Teleportowanie gracza do siebie - /tphere
Niewidzialność (nwm czy kid moderator ma do tego dostep ale napisze XD) - /inv, /v
Otwieranie podglądu ekwipunku gracza - /inv, /invsee, /inventory, /equipment (zależnie od pluginu).

Uważam że wybór mnie na stanowisko Kid Moderatora, był by wyborem słusznym ze względu na to że z miłą chęcią pomagam graczom zarówno tym którzy dopiero zaczynają swoją przygodę na serwerze minecraft Lecraft jak i tym bardziej doświadczonym. Inną moją cechą która może się przydać Kid Moderatorowi jest moja  pracowitość oraz sumienność.