[ODRZUCONE] [PODANIE] DarkShadoq


Napisał(a): DarkShadoq


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


13 posts in this topic
DarkShadoq
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
7 posts 2 threads Dołączył: Apr 2018
22.07.2018, 23:44 -
#1
(1)Mam na imię Maksymilian 

(2)Mam ukończone 14lat

(3)Mój nick w grze to DarkShadoq

(4)na serwerze minecraft Lecraft gram od roku lub dwóch lat

(5)Na serwerze minecraft dziennie gram od godziny do trzech godzin

(6)na serwerze minecraft Lecraft nie byłem karany

(7)Posiadam:Skype,Ts,Facebook,Discord

(8)Komendy które mogą się przydać to:

1.Wyrzucanie gracza z serwera minecraft: /kick (Nick)
2.Wyciszanie gracza: /mute
3.Teleportowanie się do gracza: /tp (Nick)
4.Teleportowanie gracza do siebie: /tp (Nick) DarkShadoq lub /tphere

(9)Myślę że wybranie mnie to dobry wybór bo dużo gram na serwerze minecraft Lecraft i mógłbym 
pomagać innym graczom na serwerze minecraft

(10)Nazywam się Maksymilian koledzy mówią mi Maks mieszkam na pomorzu i trzy 
lata temu spalił mi się dom lecz po dwóch latach mieszkaliśmy w nowo wybudowanym domu
Link do artykułu:http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/3888113,pozar-domu-w-wislince-rodzina-bez-dachu-nad-glowa-pomagaja-sasiedzi-wideo,id,t.html

(11)Mam sprawny mikrofon

(12)Posiadam minecraft premium i non-premium ale premium nie używam

(13)Miałem propozycje od trzech serwerów minecraft lecz ich nie przyjełem bo nie grałem 
na takich trybach

(14)Nie byłem
Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.07.2018, 12:00 przez DarkShadoq.
Rybaa
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
5 posts 2 threads Dołączył: Jul 2018
23.07.2018, 09:15 -
#2
Jestem na nie
- Nie ma pełnego wzoru
- Nie widuje Cię na serwerach
- 9 punkt mało rozpisany
Moim zdaniem nie gra od roku/dwóch tylko od 2-4 dni.
GaGa_36 poprosiłbym sprawdzić ile ten gracz gra na serwerze minecraft.
DarkShadoq
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
7 posts 2 threads Dołączył: Apr 2018
23.07.2018, 12:48 -
#3