SkyThePlay


Napisał(a): SkyThePlay


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


2 posts in this topic
SkyThePlay
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
4 posts 2 threads Dołączył: Jul 2018
24.07.2018, 19:55 -
#1
Imię - Kacper
Wiek - 16 lat
Nick w grze - SkyThePlay
Czas grania na lecrafcie - Na lecrafcie gram od ponad roku, lecz miałem przerwe mniejwiecej pół roczną i nie grałem, ponieważ zapomnialem ip servera. Od tej przerwy mineły 2 miesiące.
Czas wolny poświęcony na server - Na serverze moge grać tak z 2-4 godziny.
Programy - Posiadam TS3, FB i skype, lecz skype mam popsutego. Mam problemy z zalogowaniem sie na niego
Komendy - /tempmute <nick> <czas> - mutuje gracza na określony czas, /kick nick wyrzuca gracza z servera, /jail nick czas numer celi Wrzuca gracza do więzienia, /chat clear czyści chat, /chat on włącza chat, /chat off wyłącza chat, /vanish włącza niewidzialność, /tp <nick> teleportuje do gracza bez jego wiedzy.
Dlaczego akurat ja ? - Myślę, że nadaje się na kidmoderatora, ponieważ mogę spędzić wiele czasu na pilnowanie chatu, znam komendy, posiadam wymienione u góry programy i nie popełniam żadnych problemów ortograficznych. Nie posiadam chorób takich jak dyslekcja czy dysgrafia.
Coś o mnie - Urodziłem się w mieście Otwock i mieszkałem tam do 4 roku życia. Potem przeprowadziłem się do małego osiedla pod nazwą ługi. I mieszkam tam do tych czas.
Mieszkam tam od 4 roku życia. W minecrafta gram od 6 roku życia od wersji 1.5.2. Nie mam w domu patologi. Potrafię likwidować zbędne problemy i nie kłóce sie z innymi. Na serverze mam w miare dobrą reputacje, więc nie bedę miałproblemów.
Miikrofon - Tak, posiadam sprawny mikrofon.
Minecraft - Posiadam minecraft premium.
Czy miałem możliwość być członkiem administracji na innym serverze - Tak miałem możliwość bycia członkiem administracji i to na jednym z najbardziej znanych polskich serverów minecraft.