[ODRZUCONE] zimek


Napisał(a): zimek


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


11 posts in this topic
zimek
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
2 posts 1 threads Dołączył: Nov 2018
15.11.2018, 13:30 -
#1
1.Kacper 
                                                                  2. 16lat 
                                                                  3. zimek16 
                                                                  4. Gram od 3lat 
                                                                  5. 3-5 godz 
                                                                  6. Facebook Skype ts mogę mieć 
                                                                  7.  /help – Lista komend dostępnych na serwerze minecraft
                                                                   /list – Wyświetla listę zalogowanych graczy
                                                                   /say <wiadomość> – Wysyła wiadomość do wszystkich graczy
                                                                   /give <nick> <id przedmiotu> <ilość> – Wysyła graczowi przedmiot
                                   /tp <twój nick> <nick przyjaciela> (lub na odwrót) – Teleportuje cie do gracza, lub teleportuje gracza do ciebie
                                                                   /time – Ustala czas dnia np: /time 8
                                                                   /kick <nick> <powód> – Wykopuje gracza
                                                                   /ban <nick> <powód> – Banuje gracza na Nick
                                                                   /unban <nick> – Odbanowuje gracza
                                                                   /ipban <IP> – Banuje gracza na IP
                                                                   /unban-ip <IP> – Odbanowuje gracza