[ZAMKNIĘTE]  [Podanie] Dybka


Napisał(a): Dybka_


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


2 posts in this topic
Dybka_
WOW!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

5
157 posts 4 threads Dołączył: Feb 2019
24.03.2019, 15:24 -
#1
Podanie :
1. Imię : Nazywam się Oliwia 
2. Wiek : Mam 14 lat ( w Listopadzie 15 )
3. Nick : Dybka
4. Czas od kiedy grasz w LeCraft : gram od roku ale na innych serwerach Na skyblock gram od 06/02/19
5.  Czas dzienny jaki możesz poświecić na serwer : tydzień od 2 do 4 godzin , weekend od 4 do 6 godzin
6. Czy Posiadam powyżej wymienione programy ? : tak , Posiadam Facebooka oraz Skype 

7. Komendy przydatne w roli Chatmod :
/tempmute - ,  wycisza gracza 
/cc _ czyszczenie Chatu
/c off - wyłącza chat 
/c on - włącza chat 
/ac - chat administracji 
8. Dlaczego ciebie mam wybrać na to stanowisku : Jestem bardzo miłą osobą , pomocną  
9. Coś o sobie : Mam na imię Oliwia mam 14 lat . Lubie czytać książki ,  uprawiać sport oraz bawić się z moim psem .
Urodziłam się 13 listopada . Kocham grać na serwerze minecraft LeCraft ponieważ jest tutaj super administracja .
10. Czy masz sprawny mikrofon  (Tak/Nie) : Tak mam
11.Jaki minecraft posiadasz (Premium/Nonpremium):posiadam Minecraft Nonpremium 
12. Czy miałeś/aś już możliwość być członkiem administacji na innym serwerze minecraft (Nie podawaj IP) ; Tak byłam
13. Czy byłeś/aś już w administracji na serwerze minecraft Lecraft ; Niestety nie byłam
NinJa_CiSseK
WOW!
avatar usera

width=

Zarejestrowany

4
368 posts 6 threads Dołączył: Jan 2019
24.03.2019, 16:17 -
#2
Podanie pisane na kolanie.
Na nie
-idk co tu dac-



PLmaxkoxPL_
Mało rozmowny
avatar usera

width=

Zarejestrowany

4
14 posts 0 threads Dołączył: Aug 2018
25.03.2019, 08:04 -
#3
Witaj Oliwio ! Zacznijmy od tego że rekrutacja na ten czas jest wyłączona więc podanie muszę odrzucić.