[ODRZUCONE] [Podanie] Raksoskarpl


Napisał(a): raksoskarpl


Oceń wątek
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


3 posts in this topic
raksoskarpl
Nowy
avatar usera

width=

Zarejestrowany

0
1 posts 1 threads Dołączył: Apr 2019
18.04.2019, 18:01 -
#1
1.Imię Oskar
2.Wiek 14 lat
3.Nick raksoskarpl
4.Gram na serwerze minecraft Lecraft od dość długa był to mój pierwszy serwer na który wszedłem. gram około od roku.
5.Mogę poświęcić około godzinę dziennie ponieważ mam też szkołę.
6.Posiadam Skype. Możliwe, że też niedługo Team Speak.
7.Znam niezbyt dużo komend ale znam np. /Mute <nazwa_gracza>, /kick <nazwa_gracza>, /ban <nazwa_gracza>, /warm <nazwa_gracza>, /template. Dużo też zależy od pluginów serwera minecraft.
8.Chciałbym mieć jakieś hobby, ale w tym Hobby bym mógł nim pomagać innym. Chciałbym być kimś więcej niż tylko graczem i pomagać graczom.
9.Lubię Gry komputerowe, Marvela, Mojego młodszego brata. Jestem dość wrażliwą osobą, lecz umiem zawalczyć o swoje. Podczas budowy mojego 1 domku na serwerze minecraft Lecraft zginąłem 4 razy i kolega mi mówił bim zmienił miejsce lecz się nie poddałem i mam teraz piękny dom i całą dżunglę dla siebie. 
10.Tak
11.Posiadam Minecrafta Nonpremium na Launcherze Tlauncher.
12.Tak miałem taki zaszczyt.
13.Nie byłem.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.04.2019, 18:06 przez raksoskarpl.
dudek02
Jaskiniowiec z wścieklizną
avatar usera

width=

Zarejestrowany

1
29 posts 3 threads Dołączył: Aug 2018
18.04.2019, 19:58 -
#2
witaj Oskrze
Około Godziny dziennie to dość mało
i faktycznie znasz mało komend zwłaszcza że przekopiowałeś je z poprzedniego podania... nie ładnie po za tym nie ma takiej komendy jak /template
co do podpunktu 8 ciekawe masz hobby ...
Podanie pisane na kolanie. Skoro nie chciało ci się poświęcić czasu na podanie to wątpię żeby ci się chciało zając serwerem
Na Nie
Pograj więcej na serwerze minecraft daj się lepiej poznać graczom i administracji oraz napisz podanie za 2 tygodnie
obraz
Gastel992